İlk tedavi başlangıcımda pcos olduğumda tarlusal verdi adet sökücü olarak folik asit verdi ve adetimde kullanmam için femara verdi. Bugün kontrole gittim hiç bir gelişme olmamış. Bugün ise glifor ve klomen verdi. Pcos olup bunları kullanan ve gebe kalanlar var mı ? Nasıl yapacağım fikir verir misiniz?