Mellek Anladim canım umarım biran önce geçer. Ben de geçmeyen bulanti ve mide ağrısıyla yaşıyorum 1bucuk aydır. Tek işe yarayan premesis oldu. Zaten zofer, metpamid ve senin kullandigin ilaclar birbirinin muadili. 2 doktora da sordum icebilirsin dediler ama ben de kusma vs çok olmuyor o yüzden içmemek icin direniyorum. Sen baya kötü oluyormuşsun. Icmen gerekiyor demek ki