Mellek ben bu ilacı kullanıyorum canım. B grubu kategorisinde. Hayvanlarla deney yapılmış fetüste bi zarar olamamış, insanlarda henüz denenmemiş. Ama çoğu doktor veriyor. Bilinen bi vaka da Yok temkinli yaklaşıyorlar. Ben bunu kullanmasam herhalde eriyip biterdim hiç bişey yiyemiyordum bu ilacın sayesinde bişeyler giriyor mideme