2633 yeni_anne2 kabızlık durumuyla alakalı tahminimce benim hep kabızken oluyo gebelikte zaten damarlar şiş bide kabızlık varsa ek olarak baskı yapiyodur
Feliz yeni_anne2 27+6 haftalık hamileyim hafta başlangıcında çok fena kuyruk sokumu ağrısı yaşadım şimdi ama sadece yatakta dönerken oluyor
surprizbebe yeni_anne2 evet benim de vardı 3-4 ayda pick yaptı bacağıma kadar indi. Kitlenip kalıyor yürüyemiyordum.kendiliğinden geçti 2. Trimesterde
Mrv00_ Benimde çok fazla vardı sağ kalça ağrısıyla birlikte oturamıyodum bile son 3ayda azaldı baya kalça ağrım var ama halen
2633 yeni_anne2 magnezyum eksikliği de yapar doktoruna danışıp magnezyum takviyesi kullanabilirsin hatta hergun sade soda icmende faydalı olabilir
Htccndn İlk aylarımda çok vardı 5 nci aya kadar sürdü o kadar ağrıyorduki felçli gibi yürüyordum sonra doktorum magnezyum ilacı önerdi içtim çok ağrısı kalmadı
Nur0653 yeni_anne2 2 haftadır bnmde var çoğu yatarak oturuyorum geçer gibi oluyor ama sert zemine oturuyorum hemen ağrı yapiyor
yeni_anne2 Nur0653 valla ben yengeç gibi anca yan yan uzanabiliyorum öbür türlü hem agriyor hemde kalkarken zorlanıyorum
kindacute yeni_anne2 yürüyüş yaparken oluyor bazen uzun yürürsem, bir günde çok gezindim diye göbek deliğim ağrımıştı, gebelik hiç yaşamadığım şeyleri deneyimletiyor 😄
yeni_anne2 Annesiyiiiiiiisss valla daha cinsiyetini öğrenmek nasip olmadı😅 bende cok duydum bunu ınsallah öyledir sağlıklı olsun öncelikle hayırlısı bakalimmm
dika Annesiyiiiiiiisss erkek bebeklerde mi olur genelde bu ağrı benim de bebeğim erkek 1 aydır ağrıyor doktroum izinde olduğu için diyemedim oturduğum yerden kalkmak istemiyorum o kadar ağrıyor