Benim de yirmilik dişim 24. Haftada ağrı yaptı. Yüzüm yanağım kulağım her yerime vuruyordu ağrısı. Doktorum diş hekimi adrenalinsiz anestezi yaparsa tedavi edebilir apse bebeğe daha tehlikeli dedi. Diş hekimim de çekilmesini uygun gördü 24. Hafta sonuna doğru çektirdim. O ağrı, stres, apsede ki enfeksiyon bebeğe daha çok zarar.