Leo1234 bugün hsg çekildim, sormayı unuttum antibiyotik verdi ama hepsini bitirmem mi gerekiyor acaba 7günlük zaten antibiyotik. 5gün ilişki yasağı dedi. Sadece 5gün kullansam olur mu acaba
merva35 Leo1234 ee 5 gün yasak demiş bu ay yımurtlamaya denk gelmez mi yasak mı dedi bu ay bebek için
teachermomyy23 Leo1234 hayır canım hepsini kullanman gerekiyor enfeksiyon için veriliyor doktorum hepsini kullan demişti
Motherofdragon Leo1234 Ben çekildiğimde iki kere 12 saatte bir içtim antibiyotiği hepsine gerek yok dedi. İlişki 3 gün yasak dedi ve sonrasında hemen o ay hamile kaldım her doktor farklı düşünüyor
Yenigebe123 Antibiyotiklerin etki etmesi için kutuyu tamamen bitirmek gerekiyor diye biliyorum sadece hsg sonrası değil antibiyotik gerektiren tüm durumlarda
Leo1234 merva35 sadece 5gün yasak dedi. Ardından prof doktora göründüm zaten randevum vardı 4gün korunsan yeterli dedi aslında. Bol su iç opak maddeyi vücudundan atarsın dedi. 30gün sürüyor döngüm ve henüz yumurtaların küçük dedi çarşamba tekrar gidicem bakıcak. Muhtemelen kaçırmamış olurum yumurtlamayı yani inşallah🙏🏻
Glcan_ teachermomyy23 merhaba bende hsg çekildim 2 gün önce antibiyotik verdi 3 adet halsizlik iştahsızlık var.fitil de verdi onu kullandım dün akşam sonrasında yanma başladı.fitil kullanmalıyım.
orkidemm_ Leo1234 ben de 26 sında çekindim antibiyotik kullanıyorum doktor ilişki yasağı var demedi antibiyotik 7 günlük ben muhtemelen hepsini kullanırım çünkü enfeksiyon vs ile uğraşamam
Leo1234 orkidemm_ evet bende 7gün kullanırım muhtemelen enfeksiyon falan sıkıntı olmasın diye ama antibiyotik kullanırken ilişki nasıl olcak
orkidemm_ Leo1234 ben antibiyotik kullanırken de ilişki yasak diye biliyorum mantıken öyle oluyor çünkü ben ilişki yaşamadım yani bitene kadarda yaşamam
Edanur60 Bende Mayıs ayında çekilmiştim doktor bana 1 ay ilişki yasak demişti demeli doktordan doktora fark edıyor
Leo1234 orkidemm_ yani ilk evrede bebek henüz anneden beslenmiyor ve bi oluşma süreci tutunma süreci var, bunu etkiler mi sanmıyorum. Bide bugün profa gittim antibiyotik kullandığımı biliyor ama 3,4gün korunsan yeter dedi. Kafam karıştı şimdi
Leo1234 merva35 bana sadece 5gün korun dedi. Sonrası için bişey demediler ama çarşamba günü tekrar gidicem tekrar sorarım doktora
orkidemm_ Leo1234 doktorun o kadar korun dediyse sen de öyle yap ben bi 3 gün daha yani antibiyotik bitene kadar düşünmüyorum ilişki hem illa bu ay olucak diye şartlama kendini