Momybaby Kızlar, bazen karnımın alt kısmı yumuşacık gibi geliyor üst kısmı sert. Yani sürekli olmuyor. bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Var mı bu şekilde olan??
Niloyaaaaa Momybaby benimde sol tarafım sert sağ tarafım yumuşak oluyor çünkü beyefendi sol tarafa sırtını yaslayıp kambur gibi çıkartıyor göbeğim üstten bakınca yamuk duruyor resmen 😅🥴 sağolsun bu duruş sayesinde göbeğimin sol tarafı çatladı sağ tarafta ise hiç çatlak yok garip görünüyor🥴
Niloyaaaaa Momybaby evet evet normal canım bazen regli ağrısı gibi ağrım oluyor sonra sol kasığımda resmen yanma hissediyorum aha kesin doğuruyorum herhalde diyorum ama geçiyor bazen de alt kasığıma aniden bıçak saplanır gibi oluyor bebek sanırım kendini kasıyor o biraz can yakıcı oluyor nefes alamıyorum acısından galiba bu doğum sancısı diyorum ama 5-10 dk sonra o da geçiyor 🥴 sanırım doğum sancısı belden vuruyormuş henüz belimde bir kıpırtı yok zaten mecburi sezeryan olucam ama en azından o güne kadar belki kendi isteğiyle gelmek ister diye bir Umut bekliyorum ☺️