Minkkk Kızlar bat 4 gün var miratech erken gebelik testi yaptım sizce var mı?
Kafi Minkkk hayırlı olsun bence var canım aynı marka testi bugün bende aldım benim de adetime 4 gün var kesin olsun diye yarın sabah yapicam ben bakalım inşallah vardır benim de
Minkkk Edizhr gerçekten mi boş gebelik geçermiştim 1 kezde 5,20 çıktı ama adet oldum eğer olursa sevinçten ağlayacağım 🥹
Minkkk Onurbanuu reglime 4 gün var gecikme henüz olmadı. Bel kasık karın ağrım var adet olacakmışım gibi. Bugün kasık karın ağrım daha fazla