Salatalik suyu falan vermeyin sakın öneren de bir degisik yani belki bebegin alerjisi var nasıl üstünkörü tavsiye edebiliyor.2 cocugum da sarilik oldu ufak olan daha 20 günlük hala daha biraz sarigi var doktor yavas yavas atacak dedi sık sık emziriyorum beyaz isigin altinda tutuyorum sık emip sık kaka yaptikca atacakmis ekstra bir seý yapmaniza gerek yok