Ebaki Begonyammmmm keseden anlamam ama içime erkek doğdu cnm on ikinci haftasında at nubuna gore yorum yaplim
Begonyammmmm Ebaki tamamdır olur çok teşekkür ederim herkes erkek tahmin ediyor zaten bende erkek hissediyorum sağlıklı oluşunda inş ☺️🩷🩷
Melisatugay Suppermomyy  Banada bakar mısınız 10 kişiden 5 i kız 5 i erkek dedi muayene de göstermedi😊