Ozcan_7 bi tane göğsümden hiç gelmiyordu bebekte emmek istemiyordu ,pompa ile yumusattım şimdi çekiyor ama süt yok her türlü şeyi de yemeye çalışıyorum süt olsun diye , göğüs uçlarının acısı da çok kötü ,anca bugün duş aldım hergün almaya dikkat ederim msj yapmak aklıma gelmedi bi duşta yaptım yani, teşekkür ederim