MerveDkc35 Kızlar selam biz 12 haftalık olduk İzmir egepol Hastanesi’nde doktorumuz ikili tarama testi için haftaya gelmemizi söyledi fakat ücret bilgisi alamıyoruz bilen var mı içinizde yada ücret vermemeleri normal mi 🙄
seyma0661 MerveDkc35 merhaba ben özel kliniğe gidiyorum doktor bin tl civarında laboratuvara gönderiyorum dedi. Söylememeleri çok saçma. Ben pazartesi devlet hastanesinde kan verip sonuçla beraber ultrasonla kontrol için doktora gidicem her şey çok pahalı maalesef
Nuraydiyebiri MerveDkc35 dün gittim. Önce doktordan muayene oluyorsunuz. 1215 lira muayene ücreti. Sonra 2li için 500 lira daha veriyorsun. Sonuç için 1 hafta sonra tekrar çağırdı.
MerveDkc35 seyma0661 bildiğim bir hastane olsa bende devlete gitmek istiyorum aslında ama burda bana en yakın buca kadın doğum var ordada doktorundan hasta bakicisina resmen zoraki işlem yapıyorlar sırf bu yüzden özele geçtim 😟
seyma0661 MerveDkc35 sadece kan vermek için gidicem devlette düzgün doktoru bulmak gerçekten zor. Bebeğim 5+4teyken kese yok hamile değilsin diyip adet söktürücü vermişti. Şans eseri 6.haftada, yani 3 gün sonra özele gidince öğrendim :/