Kızlar 13+2 gebeyim 3 haftadır lekenmem alıyor 2 defada kanamam olmuştu hastanede yatış vermişti doktor kanamam olmadığı sürece kahverengi lekenin normal olduğunu söylemişti başka doktora gittim o da aynısını demişti başına benm gibi gelen var mı ? Varsa bilgi verebilir mi?