__ozge___ Kızlar hamileliğimin 19. Haftasındayım ve doktorum kalsiyum ilacı verdi. Ancak kalsiyumum kan değerlerimde düşük çıkmadı. Sizde kalsiyum ilacı kullanıyor musunuz?
edagll __ozge___ Benim tüm değerlerim iyi olmasına rağmen demir , kalsiyum mg , decavit diye gebelik için vitamin ve de pregnom Max kullaniyorum Doktor verdi gebelerde kullanılmalı diye
Byzgcl edagll peki kaçıncı haftaya kadar kullanacaksınız pregnomu bende kullanıyorum şuan 30.haftauim az kaldı ilacada tekrar kullanayım.karar veremedim size doktorunuz bir şey dedi mi
edagll Bana gebelik süresince kullan dedi Şuan daha 17 deyim 3 ayın başında başladım Ama ben sevdim ilacı şöyle anlatayim 4 kilo verdim daha hiç alamadım Bebeğin gelişimi herşeyi çok iyi gidiyor Bence ilaçlar iyi geliyor