CeylanAk İyi günler kızlar dün detaylı ultrasonum vardı 22+2 569 gram kilosu yüksek dedi ama bana normal geldi
CeylanAk Sedef2906 doktorlar gerçekten moral bozmak için herşeyi yapıyolar fazla diyince bende endişelendim her gitmemde moralim bozuk çıkıyorum artık doktora gidesim gelmiyor
CeylanAk irem0596 bi gidiyorum bebek beslenemiyor diyolar bi gidiyorum kilosu yüksek diyorlar gerçekten ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏼♀️
Sedef2906 CeylanAk valla canım bana da herşeyi normal dedi çok şükür yani sana niye öyle dedi anlamadım fazla olunca ne oluyormuş şekerden falan mı şüphelendi ki
CeylanAk irem0596 özele gitmeyi düşünüyorum hiç değilse moralim bozulmadan çıkarım içerden cevabın için teşekkürler :)
CeylanAk Sedef2906 Sedef2906 hiç bilmiyorum artık kafama takmamayı düşünüyorum yoksa stresli gebelik geçiriyorum :)
Gozzz123 22+2 de 554 gram çıktı bizim de doktor iyi kilosu dedi bozma moralini bence başka doktora da danış