Bende değil de arkadaşımda vardı. Aylardır bebek için uğraşıyordu doktor doktor gezdi ve rahimde perde oldugunu ögrendi. Ameliyat oldu ertesi ay hamile kaldı. Hiç gözünde büyütme cok büyük bi sorun degil. Bence bir baska doktora daha git iyice araştır canım. Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻