Onurbanuu çokta ümitsiz olma adet geçimini bekle canım çünkü ben gebeliğimi öğrenmeden 1 hafta önce kan vermiştim diş çekimi için 0,000 çıktı tam 1 hafta sonra silik çıktı test akşamında kan verdim 150 çıktı inşallah vardır yoksada üzülme rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🫶🏻🤲🌸