Nur3838 Kızlar meraba sabahtan beri şiddetli kasık ve bel ağrısı çekiyorum hiç bukadar şiddetli ağrımamıştı adet olacakmışım gibi. 17. Haftamdayım normalmi sizce ??
Canlarrr Nur3838 bence bir acile gözükün insAllah normaldir . Benim 30 . Haftamda başladı adet sancılarım doktorum erken demişti bu ağrılar için o yüzden 2 haftada bir gidiyorum kontrole