Kızlar ben bi ay sonra izine ayrılıyorum 32.haftamda çalışan doğum yapmış anneler var ise yada bu konuda bilgisi olan var ise doğumdan önceki iki aylık rapor ücreti rapor bitiminde doğum olduğunda hemen yatıyor mu ? Yoksa doğum öncesi ve sonrası rapor parası izin süresi tamamen bitince mi yatıyor?