İlk gebeliğimde doktorum hep bu terimi kullandı ama hiç bir zaman açıklama yapmadı iyiki de yapmamış ben çok kafaya takmamistim sonradan merak edip baktım rahim ağzını kapatması anlamına geliyormuş normal doğum mümkün olmuyo böyle bı durumda ama dediğim gibi bana açıklama yapmamıştı 37+6 da gelmeye karar verdi sezeryanla sağlıcakla aldım kucağıma bı sorun yasmadim