Beyza0396 ben 8 haftalık gebeyim benimde kolesterolüm çok yüksek 200 civarı , gebelikten dolayı oluyormuş bu artış bende öyle aman aman hamurişi yağlı vs yiyen biri değilim çok tuzluda tüketmiyorum. Bi önceki gebeliğimde de 300 dü doğumdan sonra düzeldi. Demekki sizde benim gibisiniz önceden yoksa gebelikte varsa gebelik tetikliyor o değeri