Ben de 5 gün önce vuruldum, doktorum gün aşırı ilişki önerdi. İlki 36 saat sonra, sonra 48 saat 48 saat sonra şeklinde gidiyor yani. Bakalım tutacak mı ?
İğne vurulurken hissetmiyorsunuz iğnenin girdiğini bile o kadar anlaşılmaz, ama sonrasında iğne yerinde ağrı oluyor. Baş ağrısı yaptı bende 2 gün, ve göğüs hassasiyeti yaptı. Kasıklarımda batma var 3 gündür inşallah bebek yerleşmesidir. Siz nasıl belirtiler yaşayacaksınız paylaşın lütfen 🙏🫶🏻