merhaba sevgili anneler,
şuan 17.haftadayız ve dün geceden ber sol belimde bir ağrı var.
geçen hafta doktorumuza gittik bebek sağlıklı ve herhangi bir problem yoktu. birden ağrı başlayınca endişelenmeye başladım. kasık ağrısı falan yok sadece bel ağrısı. bu durumu yaşayan var mı?