Ozlemkutlu Ben şuan 37+2 haftalık hamileyim ve her an doğum yapacakmisim gibi hissediyorum hem sancım var hemde agrimda var ve bebegin suyu fazla gebelik şekerimde var biraz korkuyorum bu haftalarda olupta gebelik şekeri olan ve doğum yapan varmi acaba
gizemSA Ozlemkutlu ben2 hafta önce bugün 37 +2 de bu saatlerde sancılandim ve hastaneye gittim doguruyormusum megerse 5cm acilma varmis gece 3 te dogum yaptim hiç bir sıkıntıda olmadı çok şükür
Rabia_36 Ozlemkutlu bende 37+3 dün sancim vardı ara sıra sancılar yoklamaya başladı bel ağrısı da tabi bakalım ne zamana gelmek isteyecek bebis
Mucihe Ozlemkutlu ben yaptım canım korkma zamanı zaten 37 38 39 40 belim ağrıyordu hafif hafif normal kontorole gittim doğuma girdim meğersem sancım varmış doktorumla bi konuş bence
Ozlemkutlu Mucihe benimde sancım oluyor arada kasıklarımda falan iki gündür acile gidiyorum ntsye bağlanıyorum sancı çıkmıyor alttan muayene oluyorum doktor açılma yok diyor anlamadım bişey
MaMmedova_ Mucihe abla benimde gece saat 4den bel ağrısı sancı falan var bebek gelmek isdeye bilirmi??
Arsell Bende de regl ağrısı gibi ağrılar oldu 3 gün. En son 37+6da nedir bu ağrılar diye gittim doğuma alındım. 38+3 için sezaryen günüm vardı zaten, bikac gün erken oldu. Ama çok şükür ir sıkıntı yaşamadık
Eliff_gny Ozlemkutlu yok şükür olmadı 3.5 saat gözetim de kaldı solunumun da sıkıntı olduğu için sonra yanıma geldi
Kbrakrs 37+5 te normal doğum yaptım ben de 🥲 doktorum 37 den sonra zaten artık doğum olur; erken doğum sayılmaz demişti.
Mucihe MaMmedova_ kuzum sen doktoruna sor oladabilir olmayadabilir son haftalarda sıkça görüş doktorunla diyorum ya ben hiç hissetmedim hafifi bel ağrım vardı öyle gittim doğuma girdim meğerse sancım varmış