Kızlar 6 haftalık gebeyim arada bir iki üç günde bir yani tansiyon düşüklüğü oluyor bi anda uyuşuyorum ellerim titriyo göz kararması baş dönmesi falan hemen tuzlu ayran ve dinlenmeyle geçiyor ama gebeliğim başından beri 5 kere oldu ilk gebeliğimdede bir iki sefer bu düşüklük olmuştu baygınlıkla beraber doktor yükselmesi sorun ama düşmesi çok sorun değil dedi yaşayan varmı sorun olur mu ne yapmalıyım