Sevgili anneler ve anne adayları ben 18.haftadayım ve hala istifra ediyorum. Prilam kullandım fayda etmedi, Zofer kullandım faydasını görüyorum ama eve dışarda çok iyi iken eve gelince evin kokusu ve buzdolabı beni yine tetikliyor ve ben yine kusuyorum. Lütfen söyler misiniz bu daha ne kadar devam edecek ? ;(((