Geç kaldınız diyenleri sallamayın, gebelik boyunca gezdim evde duramadığım için alışveriş de yapamadım 33 falandı başladığımda( ufak tefek internetten kıyafet almıstım öncesinde o kadar)
Şimdi 37 oldum eksiğim kalmadı her sey de hazır bekliyorum. Herkesin bünyesi bir değil bazıları çok narin😅 ben de agırlastım ama halledılıyo yani abartacak bır sey yok yetısırsınız 🐥