Halvaci bir kaç internetten sitesinden araştır istersen ben ilk duyduğumumda baktım eşi memur olanlar daha doğrusu bizim ki emekli sandık diye alamıyoruz devlet tarafından her ay belirli bir para yatırılıyormuş sgk isen eğer zaten ilk ay yatırılır PTT ye TC kimlik ile alabiliyorsun