BirPrensBirAnne Merhaba Hanımlar adetim 5 gün gecikti adet döngüm normalde 21 gün sizce test için bekleyeyim mi yoksa napim hiç bilemedim Hiç belirtim de yok açıkçası bilmiyorum bana den hele 😁
Yaprak- BirPrensBirAnne benimde 5 gün geçti bugün ovulasyon testi yaptım koyu çıktı peşine kaset test yaptım negatif çıktı sende test yap canım çıkar
BirPrensBirAnne Asi_07 bilmiyorum az daha bekliyim diyorum en azından 5 gün daha her seferinde test yapıp negatif çıkmasından ilallah ettim
Rumeysa_01 BirPrensBirAnne varsa kesin çıkar kız şimdi yap bekliyorum hadi benim regle 3 gün kala çıkmıştı 💕
BirPrensBirAnne Rumeysa_01 Kumsal28 kız siz bendende meraklı çıktınızzz 😂 Tamam yapayım bugün sizi mi kıracam ama pek ümidim yok onu da söylim 🤷🏼♀️
Rumeysa_01 BirPrensBirAnne vardır inşallah bekliyorum yapınca at testi canım sen meraklandirdin napalim 😄💕💕