Kızlar 38+3 haftalığız bugün nst de düzenli sancılarım çıktı sonrasında çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklığım varmış çatı muayenesinden sonra kanamam oldu doktor ebe doğum başlasın diye uyarı vermiş dedi ara ara kasılmalarım devam ediyor açılmamın artması için ne yapmalıyım meryem ana eli otu aldım onu mu denesem diyorum ilk gebeliğim 🥲