22Sema81 Kızlar meraba 17. Haftamdayim sabahtan beri sanki adet olacakmisim.gibi şiddetli kasık ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum . Belim çok felaket hiç böyle agrimamisti. Nirmalmi sizce sizdede oluyormu ?
Bermer 22Sema81 bende 17+6 ve 20 gündür hiç geçmeyen bir kasık ağrım var onun öncesinde de olmuştu doktorum idrar vs baktı ama birşey çıkmadı ama bu kasıktaki ağrım hiç geçmiyor. Bel ağrısıda uzun süre ayakta kalırsam ve yürürsem oluyor