Tulaysavas1995 her gebelik inan cok farkli geciyo bence neyin eksikse insan onu istiyo inşallah rabbim gönlünüze gore verir ilkmde birebir kiz belirtileri hepsini yaşadım ekşi acı yeme kusma bel ağrısı karnimin yayik olmasi ikinci de tam tersi kusma az tatli yiyodum aşırı karnim sivirydi cok zor gecti ikinci şuan da üçüncü yani sürpriz oldu belirtiler aman aman yok baş dönmesi var cokca kusma sıfır bunda bel ağrısı neym yok aşerme de yok🤦🤣🤣 ha kiz bebekte bence cok uyuyosun ve halsiz kendini aşırı ağır hisediyon oglanda tam tersi enerjik oluyomşsun bunda oyle uyku aşırı yok ama 10+6 kiz dedi doktor umutlar düştü,🥺