hcr_90 Arkadaşlar merhaba, 38+4 haftalık hamileyim bebek hala kanala girmedi haftaya Çarşamba çatı muayanesi yapacak sıyırma islemi falan dedi o işlemden sonra dogumu hemen başlayan oldu mu biraz da korku var ağrılı bir şey mi
ElifAkyol hcr_90 Sıyırma işlemi olanlar genelde gecesine ya da ertesi gün doğum oldu demişti burda Ben 40+4 üm sıyırma işlemini pazartesi yaptı bebek kanalda 2 cm açılma var ama sancım yok Yarın hastaneye yatış olacak doğumu başlatacaklar
RyEsa hcr_90 burada bahsedildiği kadar acıyan bir şey değilmiş yalnız sonrasında ben kanama gördüğümde korkmuştum ama hastanede yatışta olduğum için muayene sonrası normalmiş şuan 40+2 olduk bu hafta içinde 2 kez de alttan açıklık muayenesi oldum onlarda da kanama oldu geçmemişti son kontrolümüzde açılmada yok kanama da yok sıkıntı yok demişti 1 hafta daha bekletelim dedi doğum olsaydı hemen okadar bakılıp ellenmeye gelse gelirdi okadar hassas bir şey olduğunu düşünmüyorum o yüzden
Eren_yks2 hcr_90 tam 38+4 de çatı muayenesi oldum gece açılmam oldu normal doğum yaptım bu kişiden kişiye değişebilir tabi muayene kısmına gelecek olursak kasmadığın sürece acılı değil ama illa ister istemez kasıyoruz 1 2 dkk anca sürüyor zaten oda dayanılmyacak birşey değil
ElifAkyol 1anneeeeee Hafif bir acıma oldu ama öyle dayanılmayacak bir şey değil saniyelik zaten bakıyor