Kızlar 10 haftalık hamileyim. Bu hafta belimde ve kalçamda inanılmaz bir ağrı var. Özellikle de kalça kemiği ve kuyruk sokumu kısmında. Bazen yürürken topallaşıyorum. Uzanınca batma hissi çok fazla oluyor. Sizde de böyle kalça kemiği ağrısı var mı? Veya bu durumu yaşayanlarınız oldu mu?