50_68 Ağrım vardı acile gittim iki kere nstye bağladılar 155 küsürlerde küçük sayı da 15 -16larda 2.nst de 155 küsürlerde 15-25 arası sayılar çıktı ne demek bu anlayan var mı acaba
eminece93 50_68 155 bebeğin kalp atisi, 20 lerde olan da sanciniz. Sanciniz yok bu arada, bebegin kalp atisida guzel. 15-25 arasi sanci oyle aman aman hissedilmez, 40 dan sonrasi anca hissedilir
Eda1254 50_68 yüksek olan bebeğin kalp atışı o düşük olanda sancı oluyo sanırım kırk üstünü öyle bişey sanciniz var demek tam bilmiyorum ama belli bı sayı üstü olması gerek ama o yüksek olan bebek hareketliliği