Hhhzzzlll3545 2 gundur bebegimin hareketlerini az hissediyorum kalbini dinledik sorun yok ama neden bu kadar azaldi acaba bu haftalarda bebek buyudugu icin hareketlerini az hissetme konusu dogrumuu ?
Elifbekir Benimde aynı canım. Sağlık ocağına gttm.kalp.atışı fln iyi ama insan tedirgin oluyor.pazartesi randevu. Aldım. Doktoruma gidip. Sorcam
Hhhzzzlll3545 Elifbekir yaa evet yarin benimde doktor randevum var ama programda bile normal yaziyor bu haftalar icin