dan Ciğer geliştirici iğne yapıldı yarın da iki doz yapılacakmış. Ciğer geliştirici yapılanlar ne kadar süre sonra doğum oldu? Ciğer geliştirici bende 34 sizde hangi haftada yapıldı? Biraz panikletti beni
Mery6619 dan 2.gebeligimde 30+32de 2+2seklinde 4doz yapıldı. Şimdi tekrar hamileyim yine aynı şekilde 30+32de yapilicak. Size neden yapıldı riskiniz nedir?
Masal377 dan canım 30. Hafta 32. Hafta ve 34. Hafta da yapıldı bana 37. Haftada doğum yaptım yapıldıktan sonra biraz hareketlerde azalma yapıyo ama panikleme
wildwings09 dan 35. Haftada 2+2 doz oldum 2 gün arayla. 37. Haftada doğum yaptım, solunum yetersizliğinden küveze alındı, 2 hafta gelişim geriliği vardı ve suyu azalmıştı. Doktor 3-4 güne küvezden çıkabilir dedi
dan Mery6619 gelişim geriliği kilo düşük %99.9 erken doğum olacakmış önlem amaçlı yapıldı hakkımızda hayırlısı
dan Masal377 doktor da hareketleri say dedi valla ne zor iş ya ben stres oldukta bebekte yavaşlıyor heralde 🙄
Mucihe wildwings09 Ciğer geliştiricisine rağmen mi kuvezde kaldı benim doktorum da kuveze girmesin erken doğarsa diye yapmak istiyor 30.Hafta da konuşucaz dedi şuan 28 haftalığım
Masal377 Mery6619 2 doz yapıldı bi iğnede toplam 6 doz canım çok şükür solunum sıkıntısı yaşamadık doğumdan sonra
Mery6619 Masal377 doğum haftasida iyiymiş ama. İnşallah bende o haftalara gelirim. 4doz yapilicak bana daha fazlası konusulmadi o yüzden merak ettim
boraninannesi_ 32+5 2 doz yapıldı toplam 4. 35+5te doğum yaptım. 5 gündür küvözde solunum sıkıntısından dolayı
Motherofdragon 28 haftada kasılmalarla hastanede yattım 2 doz yapıldı şuan 32 olduk ilaçlarla tutuyoruz erken doğum riskim var
Mery6619 Masal377 aynısı bende de var o yüzden yapilicak. Servikal uzunlugunuz ne kadardı? Bu süreçte nelere dikkat ettiniz
Feyzamali33 Masal377 benim de kısalığım var 29 haftalık 23 mm bana daha hiç doktorum ciğer geliştirici iğne hakkında birşey demedi 2 haftada bir kontrol oluyorum
glycnkrt dan 34+2 de 2 doz oldum. acil sezeryan olmak zorunda kaldığım için 35 haftalıkken almıştı kızımı.
dan Srplomrk glycnkrt Motherofdragon Ne çok kişiymişiz ya sizde sebep neydi kilo mu başka birşey mi 😪
Srplomrk dan pazartesi oldum bende salıda 2 doz vuruldum 34 haftalıkken vuruldum bnde nasipse 36 da sezeryan olucam
Handiko Motherofdragon merhabalar kasılmalar yaşadığınızı yazmışsınız bende 27. Haftamdayım kasılmalarım var doktorum endol tablet ve progestan fitil verdi evde istirahatteyim. Aşırı korkuyorum tabii. Önerebileceğiniz başka bir şey var mı acaba ? Bir de kasılmalarınız ne kadarda bir oluyordu bana hastane yatışı vermedi henüz