dan Kızlar selam doğum çantası listelerinde bazılarında şampuan yazmışlar ne alaka anlamadım bilenler açıklayabilir mi ? Normal doğum için mi geçerli sezeryanda çünkü belli bi süre kalkamıyorsun zaten neden gerekli acaba yoksa gereksiz mi
Burcu-2634 dan ben sezeryandan sonra yapa kalkınca direk banyoya attım kendimi eğer ılık bi duş almasam toparlanamazdım bende koymayı düşünüyorum hem üzerindeki ameliyathane kokusu gitsin istemiştim
Gorkemm dan ben normal doğum yaptım ama doktor ilk gün duş alma demişti 2. Günden sonra ayakta alabilirsin demişti bu durum da değişiyor herkese göre herhalde
Aylaa123 dan arkadaşımds götürmüştü doğumdan sonra duş almıstı odasında duştan sonra daha topladı kendini iyi geldi hemde sütü hızlı geldi
Burcu-2634 dan benim ilk sezeryan özelde oldu hastane de su geçirmez bant yapıştırmışlardı hemşireler bu defa özelde olmıycak doğum devlette olacak orda yapıştırılır mı bilmiyorum o yüzden kendim çantaya alıp koymayı düşünüyorum her ihtimale karşı
eminece93 dan sezeryanda olsaniz bile dikisinize su gecirmez bant takiyorlar dus almaniz daha hizli toparlanmanizi sagliyor bir rahatlama geliyormus. İlk gunun aksami dus öneriliyor
ogrencibimom dan evet bende bi gün sonra hemen almıştım duş . Bunda hastanede kalmayı planlıyorum iki gece yanıma koyacağım havlu şampuan hastanede duş alırım inşallah . Rahatlıyorsun su şifa herşey demek yahu