Kızlar şu an tam dokuz haftalığım sekiz haftalıkken açık kahverengi nde bir leke gelmişti doktora gittim düşük tehlikesi dedi ardından hiçbir şekilde ne lekelenme ne kanama görmedim Normalde yatış vermem gerekiyor dedi ben de evde tedavi istedim bir haftadır evde yatıyorum sadece tuvalet ihtiyacı ve duş haricinde . Çok şükür şiddetli bir ağrım ya da herhangi aksi giden bir şey olmadı beş gün sonra randevum var kızlar kötü bir şey var mıdır sizce çok korkuyorum endişeleniyorum. Bir de Protestan kullanıyorum bu arada