Kızlar diyabet hastasıyım ve suyum fazla doktorum 37+0 a yani pazar gününe sezaryen günü verdi hem korkulu hem çok heyecanlıyım şekerden dolayı küveze girebilir dedi solunum sıkıntısı olabiliyormuş böyle bişey yaşayan var mı yazarsanız sevinirim vana da moral olur 🥹