ates8080 doğrudur canım çoğu kişide erken Sanci his ediliyor keşke Altan muane etselerdi açılma varmı diye erken doğuma karşı önlem amaçlı 34 den sonra doğumu durduramiyorlarmiş bu hafta doktorum oule dedi ilaç kullanamıyoruz dedi benimde acilmam var sancı yok ciğer geliştirici yapıldı