Aysolin Merhabalar, acaba meme büyütme ameliyati olmus ve sonrasinda anne olup emzirmis arkadaslar var mi aramizda?
Seyma2424 Aysolin benim kız kardeşim oldu sütü çok geç geldi kızıda emmedi doğru düzgün sütü olmadı annem hep o meme ameliyatı yüzünden dedi durdu
Sydaglsen Seyma2424 anneniz kız kardeşinize bide o dönemde iyi mobing yapmış yalınız üzüldüm kardeşinize. Alakası yok ameliyatın süt kanallarıyla. Benim arkadaşım da bebeğini 2 yaşına kadar emzirdi
Seyma2424 Aysolin evet ama amaliuat oluyorken süt bezlerine bi zarar verilmediğini söylemiş doktor benim göğüslerim de çok küçük ama cesaret edemedim hiç
Sedadvc Seyma2424 Gebelikte rahat edersiniz. Benim de küçüktü. Şu an gebelikle normal boyutuna ulaştı. Büyük meme daha çok büyüyor ve çok sarkıyor. Bence bizimkiler Allah’ın bir lütfu. 😅
Seyma2424 Sedadvc ☺️ evet ama ufacık büyümüyorda 2 tane doğurdum emzirdim bu 3.ama yine yok en küçük südyen bile boş kalıyor ☺️
Seymanurbzr Gebeliğin 9. Ayında büyüyo zaten yaptırmayın bence 😀 bende çok üzülürdüm küçükler diye ama fındık gibiyken şimdi kocamanlar 😀
Aysolin Seymanurbzr ay ben yaptirali cokk oldu simdi hamileyim de aklima geldi dedim biraz silikonlu annelere danisiyim canli canli bilgi aliyim😃
Seyma2424 Sydaglsen yok kardeşim hiç takmadı bile bebek çok küçük zayıf doğdu o zaman anne sütü alması daha iyi olur dedi tabi doktor ama olmayınca olmuyor işte
Aysolin Sydaglsen sevindim valla ben bu bilgiye ya. Ameliyatta doktor sut bezlerine zarar verilmedigini soylemisti zaten ama hamile olunca biraz tecrube okumak istedim tesekkur ederim🥰
Sedadvc Seyma2424 Emzirme bitiminde küçülüyor mu tekrar eskisi gibi? İlk günkü gibi olmaz diyorlardı. 😅
Booksandcats Teyzem yaptırmıştı bebiş de doğunca hiç sorun yaşamadı sütü falan da gelmişti hemen 2 yaşına kadar da emzirdi bebişi sadece sütle birlikte hepten büyümüştü kocamandı 🙈
Aysolin Booksandcats ay cok tesekkur ederim beni mutlu eden bi cevap oldu bu gerci ameliyatta doktor sut bezlerine dokunulmadigini emzirebilecegini soyliyo ama canli yorum cok onemliydi😍
Seyma2424 Sedadvc yok yok aynı eskisi gibi oluyo benimkiler☺️ emzirirkende aynı biraz süt dolunca ilk zamanlar dolgunlaşıyo sadece