48lipastelboya Daha öncesine kadar yoktu böyle bişey bir kaç gündür sanki aşırı aşırı yemişim gibi şiş hissediyoeum bulanıyorum ara ara da bu yüzden de doğru düzgün bişey yiyemiyorum
Fulya26 Şişlik normal bebeğiniz midenize baskı yapıyor iyice. Yemek porsiyonlarını küçültüp, yemek sonrası yürüyüş yaparsanız rahatlama sağlar.