Merhaba hanımlar. Vücut ağrısıyla başlayan hastalık bugün 3. Gün öksürük burun akıntısı göz yaşarması eklenerek devam ediyor. Kadın doğuma gittim dün, bebiş iyiydi çok şükür. Göğse gönderdi doktorum dinledi ciğerde bişey yok dedi boğazda da çok hafif kızarıklık var bu aralar salgın var dedi de. Çok zorluyor beni hele ki öksürük. Var mı doğal bir yol öksürük için 🥹