1sila Serap9212 ilk gebeliğim normal bekliyoruz ne sancı ne bişe çıkmıyor doktor ben 40+6 ya kadar beklerim gelmezse suni ile başlatırız dedi
Serap9212 1sila inanmıyorum daha var desene son günler geçmiyor Allah hepimize kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin buraya yazalım 🤲🏻❤️