DuyguEyupoglu 34+5 haftakık olduk gece sancılarım oldu nstde doğum sancıları çıktı bugün adalat crono başladı doktor kullanan varmı aranız da 😪
Evinaram DuyguEyupoglu bende kullanıyorum yaklaşık 2 haftadır günde bir tane ilk kullandığımda başım çok ağrıdı yüzüm hep kızardı ama vucüt alışınca yan etki yapmadı
mel33 Ben varım canım erken doğum riskim var.rahim ağzımda dikiş var.bebekler tam dikişte.26 haftadan beri günde 1 kere kullanıyorum.28 haftalığın şuan
DuyguEyupoglu mel33 Günde 2 defa kullan dedi banada tansiyon ilacı ya benim zaten düşük içtim şimdi inşallah çok düşürmez 😥