BADE38 Nasıl gidiyor kızlar alıştınız mı ☺️ biz 16 günlük olduk alıştım ilk iki hafta lohusa depresyonunu yaşadım çok fena ama şuan iyiyim şükür oğlumun dilinden artık anlıyorum ve rahatça ilgilenebiliyorum tabi ara sıra zorluklar olmuyor değil ilk anneliğim olduğu için galiba 😏 sizlerin nasıl ilerliyor?
fidanylcn BADE38 aynı gün doğum yapmışız bizim de gaz sancımız var sürekli huzursuzuz zar zor uyutuyorum uyumuyor diye ağlıyorum arada annelik çok zor
Hulo2105 BADE38 bugün 14. Günümüz. İlk 1 hafta gerçekten çok zordu. Bebeğin annenin babanın alışma süreci çok sancılı bence. Allahtan annem yanımda yoksa gerçekten intihar ederdim. Gündüzleri zaten hep emiyor uyuyor. Geceleri de 2-3 saatten bir uyanıp emiyor geri uyuyor. Dün gece noldu anlamadım toplam 2 saat uyumadı sabaha kadar ağladı. Kucakta uyuyor azcık yatağa koyduğumuz an çığlık atıyor. Kucakta dalsa bile bi zaman sonra tekrar ağladı. Sabah 8.30 oldu emzirdim deliksiz uyudu yani anlamadık hepimizi ayağa dikti. Böyle durumlarda çok sinirleniyorum ağlıyorum eşime bağırıyorum. Hatta çocuktan kendimi çekiyorum. Sabah çok pişman oldum bebeğe kızdığım için ama o duyguyu yaşayan bilir. Bu günler de geçecek hatta belki daha zor geceler olacak ama yapıcak bişey yok🥹
metemom_ BADE38 1 haftalık anneyim çok zormuş bebeğimin parmakları yapışık doğdu sürekli geleceği düşünüp endişeleniyorum bir hafta sonra kilosu uygunsa başparmağı ayrılacak nasıl dayanacak diye düşünüyorum kendimi tamamen unuttum
Damlaozzz BADE38 Bugün 35 gün oldu bebeğim sabahtan beri uyumuyor tam dalıyor bırakıyorum sıçrıyor uyanıp ağlıyor valla annelik çok zormuş uyku desen en son ne zaman derin uyudum bilmiyorum yeme içmeyi zaten geçtim fırsat bulursam ağzıma tıkıyorum birşeyler 🙈 annem anne olunca anlarsın derdi tamda öyleymiş 😀
BADE38 fidanylcn Arada bizde de oluyor canım ama bence ağlama bende ağlıyordum baktım sonu yok soğuk kanlı olunca hallolunuyor uykusuzlukta yapacak bişey yoktur ilk 40 gün bence sonrasında yeme süreleri uzuyor sonuçta
beyhudeanne 14 günlük anneyim, bebeğim zor bir bebek değil ama lohusalık zor. 2 gece önce sabaha kadar ağladım, ağladıkça daha çok ağlayasım geldi. Arada annemin sesini duyuyorum, ismimle sesleniyor falan. Gebelik kolaymış, ben lohusalıkta yıprandım. 😀🤣
Hulo2105 beyhudeanne ay keşke hamile olsam gözünü seviyim ya bütün gün uyuyordum şu an 2 saatlik uykuylayım
BADE38 beyhudeanne Ahhh. Çok iyi anlıyorum iki hafta çok çektim herşey berbatti 16. Gundeyim ve hafifledi artık inşallah tamamen geçer gider lohusalık şampiyonlar ligi gibi hakkaten 😅
ttazeannee beyhudeanne lohusa depresyonuna girince keşke hem hamile kalsaydım dedim ne hamilelik zorladı ne doğum lohusalığın zorladığı kadar. Eşim bana yardım ediyordu bana yardım ediyor diye ağlıyordum 🤣🤣🤣
uzman_1annemy Hulo2105 Seni buradan fazlası ile takip ediyorum çok sabırsız bir şekilde bekliyordun 🤭😀 şimdi keske hamile olsam demişsin sus korkutma milleti 🤫😁Bu arada evinize gelen giden negatif enerjiye sahip kişiler bebekte ve sizde ağırlık yapabilir bol bol kendiniz ve bebeğiniz için dua edin mümkünse de arada evde açıp sesli dinleyin 🫶😊
BADE38 Hulo2105 Çok sancılı birr süreçteyiz hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz ve bizden önce de yaşayanlar oldu eminim bizlerde atlaticaz bu günleri bebeklerimizin dilini anlayabilirsek tamamen kolay geçecek gibi ama genel olarak ilk 40 günü çok zor diyenler oluyor bakalım 40 sonrası nasıl olacak
cakebabe Hulo2105 off aynı durumdayım 16 günlük gayet güzel uyuyordu dün gece bir şey oldu hala uyumadı meme de uyuyor koyduğum gibi uyanıyor çok zorrrrr
kubranurleo 9 günlük anneyim. Bebeğim prematüre doğduğu için emziremedim ilk günler sütüm azdı onun da emme refleksi azdı. Şimdi sütüm var ama bebeğim biberona alıştı. Çok zorlanıyorum 2 saatte bir sağım yap filan. Alışmaya çalışıyorum ama lohusa depresyonu neymiş çok iyi anladım
BADE38 kubranurleo Pes etme canım sık dişini illa tutucak memeni emecek inşallah ❤️ bende çok zorlandım yavaş yavaş alıştık
Hulo2105 uzman_1annemy valla eve kimse gelmedi annem ve eşim var sürekli dua okuyoruz dilimizden düşmüyor. Ama millete resim falan attık tabi ve nazara çok inanırım. Ama herşeyi ona da yormak istemiyorum bebek bu belki bir yeri ağrıyor anlamıyoruz ki🥹 hamilelik şu yönden güzeldi sürekli ilgileneceğim biri yoktu sadece yatıp uyuyordum şimdi 1 saat uyumak ödül gibi geliyor 😌
kubranurleo metemom_ Tam olarak ne işe yarıyor? Benim mememin ucu da epey büyük zaten o yüzden hiç düşünmedim onu almayı.
BADE38 metemom_ Çok geçmiş olsun inşallah acısız çok güzel ilerler herşey çok strese girmemeye çalış inşallah geçer bugünler de
uzman_1annemy Hulo2105 Miniklerin yıldızları çok düşük oluyor ve her nazar kötülükten olmuyor malesef severken de nazar edebiliyoruz. 😊Uzun süre buralarda olunca sizin gibi elenen arkadaşlar bize biraz motivasyon oluyor insallah bizlerde sağlıkla ve tez zamanda kavusuruz 🤲🫶
Hulo2105 uzman_1annemy inşallah canım herşey bir süreç gelip geçer nasılsa zaten kolay olacağını kimse söylememişti🤭
BADE38 Mst12 İnanirmisin bende o yüzden açtım başlığı konuştukça rahatlariz diye çünkü hepimizin zorlandığı aşikar 😅
boraninannesi_ Henüz 5 günlük anneyim, bebeğim 35+5te doğup solunum sıkıntısı nedeniyle kuvoze girdi. Daha hiç kucağıma alamadım, 2 kez dokunabildim sadece. 3 saatte bir süt sağıp her gün hastaneye götürüyorum. Duygularım karışık ama oğlumun durumu iyi olduğu için sakin kalmaya çalışıyorum. Haftaya taburcu olscağı günü heyecanla bekliyorum
BADE38 boraninannesi_ İnşallah haftaya beraber evinize döner ve bir daha hiç ayrılmazsiniz💖 Rabbim bebeğini ve seni hiç ayırmasın bidaha inşallah ☺️