Semyil üç gün önce normal doğum yaptım. Doğurmadan 4 gün kadar önce kontrole gittiğimde bi sıkıntı yoktu. Ancak doğurduğumda kordon boynuna bir tur dolanmıştı. Önceki kontrolde farkedilmeseydi doktor izin verir miydi, bilmiyorum. Çok şükür bir sorun olmadı ama tehlikesi var mıydı yok muydu onu bilemiyorum. Bence doktorunuzun dediğini dinleyin. İçiniz rahat olur en azından