Hhh03 çok tesekkür ederim yorumlarınız için 🙏🏻 ben iki kardeşimi mohr sendorumundan kaybetmiştim öncesinde genetik test yaptırdım taşıyıcı olmadığımı öğrendim kan değerlerim de iyiydi ama pıhtılaşma durumunu bilemiyorum. Planlı bir gebelikti yani. Zaten öncesinde iki kardeşimi kaybettiğim icin korkuyordum böyle olunca çok üzüldüm. Hayırlısı buymus demek ki 😔😔😔😔