Zafse Kızlar boynumda 100 e yakın et beni çıktı hamilelikte özellikle bu sayılara ulaştı ve rahatsız olmaya başladım sizinde basiniza geldi mi aldıran var mı acılı bı işlem mi?
Hulo2105 Zafse bende de çıktı böcek gibiler her görem boynuma bakıyor doğum yaptım 14 gün geçti duruyor hala geçen sağlık ocağında bir kadında gördü dedi bende de çıktı ama düşmüyorlar dedi. Doktora gidicem dondurma işlemiyle düşüyorlarmış
Busekrtl Zafse Ay bende de çıktı 1 tane boynumda 2 tane de göğüsümde ne alaka anlamadım hamilelik nasıl et beni yapabilir ya 😂
Sedadvc Zafse Evet bende de çıktı. Kir gibi duruyor sinir oluyorum. Doğumdan sonra dermatologa gidip aldiricam. Daha önce aldırdım. Acılı bir işlem değil.
Mrvsmt2502 Zafse insülin direnciniz mi var ? İyot solüsyonu et benini kurutuyor ama sadece üstüne sürmeniz lazım bi tane yapıp deneyin isterseniz bu kadr çok olunca yapılır mı bilmiyorum ablam 1 tane et benini bu şekilde düşürdü
Zafse Hulo2105 yok kuzum geçmedi aslada gecmiyo aksine büyüyo ufak udak ve renk değiştiriyo ay diyorum kuricak heralde öyle duruyo:/
Zafse Busekrtl vallahi oluyo canım ya turediler ki göğsümde de çıktı ona razıyım boynumdakiler beni benden aldı gerçekten taktım onlara :D
Zafse Sedadvc ay hiç deme ya aşırı sinir oldum elimle yolmaya çalıştım büyüyo bide bazıları yok kanadı yani banamisin demedi sonra tedirgin oldum gidicem ins bebiş ufak en yakın zamanda
Zafse Mrvsmt2502 yok canım ya test yaptırmıştım annemdede vardi gebeliğin de onunda çok artmış :( denerim canim